Callcenter i spidsen
- by Redaktion
Det bedste callcenter i øjeblikket ville for mig lige nu være et callcenter der ligger i Spanien. Det er dog ikke sådan at jeg har valgt at arbejde hos et callcenter, fordi jeg ganske enkelt fandt noget andet og bedre at lave, end at sidde og arbejde for et callcenter. Det er nemlig sådan at for at kunne arbejde ved et callcenter, så er du nødt til, at kunne arbejde ret hårdt, i ret lang tid. Samtidig med at det er hårdt arbejde, så er det ikke fysisk hårdt arbejde, og jeg er derfor ret sikker på at et arbejde ved et callcenter, helt klart ikke er det rette for mig. Det er altså ikke mig at arbejde ved et callcenter, selvom det sikkert kunne have været meget spændende for mig at arbejde ved et callcenter. Uanset hvad, så er jeg sikker på at arbejdet ved et callcenter, for mig kunne have betyder at jeg kunne have fået en helt masse nye venner. Det er nemlig sådan at folk der arbejder ved et callcenter, helt sikkert har noget ekstra at tilbyde.
Det ekstra ved et callcenter
Jeg kan ikke helt svare på, hvad det er der er så ekstra godt ved at bruge eller være ved et godt callcenter. Jeg vil tro at det er noget med de medarbejdere der arbejder ved et callcenter. Det er nemlig sådan at det oftest er unge mennesker der arbejder ved et callcenter. Det at det er mange unge, betyder så at det typisk også vil være unge der derfor sætter dagsordenen. Det at det er de unge der sætter dagsordingen ved et callcenter, gør at det vil være et meget ungdommeligt miljø. Det at det er et ungdommeligt miljø ved et callcenter, gør sådan set bare at man kan mærke alt den energi, der kommer fra alle de glade unge mennesker. Der er altid et stærkt socialt bånd for dem der arbejder hos et callcenter, netop fordi de bruger så lang tid sammen, og specielt fordi at unge der arbejder ved et callcenter får ret mange afslag, og de lærer derfor at trøste hinanden, hvilket så gør at de hurtigt kommer tættere på hinanden.
Det bedste callcenter i øjeblikket ville for mig lige nu være et callcenter der ligger i Spanien. Det er dog ikke sådan at jeg har valgt at arbejde hos et callcenter, fordi jeg ganske enkelt fandt noget andet og bedre at lave, end at sidde og arbejde for et callcenter. Det er nemlig sådan at…